Οι επιχειρηματικές οργανώσεις αναζητούν καλύτερους τρόπους για τη βελτίωση και τη διατήρηση της σχέσης με τον πελάτη της επιχείρησης. Σήμερα, η διείσδυση των ηλεκτρονικών υπολογιστών και του διαδικτύου είναι τόσο υψηλή ώστε είναι αδύνατο να φανταστούμε μια περιοχή όπου ο υπολογιστής και το διαδίκτυο δεν χρησιμοποιούνται, η τεχνολογία αναπτύσσεται κάθε μέρα και το ίδιο κάνουν και οι επιχειρήσεις χάρη σε αυτή. Σκοπός των CRM συστημάτων είναι να δημιουργήσουν τις προϋποθέσεις για μια πιο συνδυασμένη εργασία των διαφόρων πτερύγων της εταιρείας, όπως οι πωλήσεις, η διαφήμιση, το μάρκετινγκ και η παραγωγή.
Το σημαντικό ζήτημα για τους διάφορους οργανισμούς σχετικά με την αγορά του λογισμικού CRM είναι το είδος του προϊόντος λογισμικού που θα πρέπει να αγοράσουν. Οι κατασκευαστές λογισμικού CRM περιλαμβάνονται στους γίγαντες του κλάδου, όπωςMicrosoft, SAP, και Oracle. Εκτός από αυτές υπάρχουν πολλές άλλες εταιρείες που προσφέρουν οικονομικά αποδοτικά και υψηλής απόδοσης πακέτα.
Υπάρχουν διαφορετικές ποικιλίες πακέτων λογισμικού CRM, με βάση τη λειτουργικότητά τους, όπως Collaborative CRM, Campaign Management, Sales Intelligence CRM, Analytical CRM, Operational CRM, Sales Force Automation και Geographic CRM.