Actionline

Συμβουλές για την επιλογή CRM πακέτων

Οι επιχειρηματικές οργανώσεις αναζητούν καλύτερους τρόπους για τη βελτίωση και τη διατήρηση της σχέσης με τον πελάτη της επιχείρησης. Σήμερα, η διείσδυση των ηλεκτρονικών υπολογιστών και του διαδικτύου είναι τόσο υψηλή ώστε είναι αδύνατο να φανταστούμε μια περιοχή όπου ο υπολογιστής και το διαδίκτυο δεν χρησιμοποιούνται, η τεχνολογία αναπτύσσεται κάθε μέρα και το ίδιο κάνουν και οι επιχειρήσεις χάρη σε αυτή. Σκοπός των CRM συστημάτων  είναι να δημιουργήσουν τις προϋποθέσεις για μια πιο συνδυασμένη εργασία των διαφόρων πτερύγων της εταιρείας, όπως οι πωλήσεις, η διαφήμιση, το μάρκετινγκ και η παραγωγή.
Το σημαντικό ζήτημα για τους διάφορους οργανισμούς σχετικά με την αγορά του λογισμικού CRM είναι το είδος του προϊόντος λογισμικού που θα πρέπει να αγοράσουν. Οι κατασκευαστές λογισμικού CRM περιλαμβάνονται στους γίγαντες του κλάδου, όπωςMicrosoftSAP, και Oracle. Εκτός από αυτές υπάρχουν πολλές άλλες εταιρείες που προσφέρουν οικονομικά αποδοτικά και υψηλής απόδοσης πακέτα.
Υπάρχουν διαφορετικές ποικιλίες πακέτων λογισμικού CRM, με βάση τη λειτουργικότητά τους, όπως Collaborative CRMCampaign ManagementSales Intelligence CRM, Analytical CRM, Operational CRM, Sales Force Automation και Geographic CRM.
Scroll to Top