- Διατηρείται τον χώρο του γραφείου σας, καθώς και τους κοινόχρηστους χώρους στην καλύτερη δυνατή κατάσταση.
- Θα πρέπει να βρίσκεστε στις εγκαταστάσεις του Contact Center τουλάχιστον 10’ λεπτά νωρίτερα από την ώρα έναρξης της βάρδιάς σας. Το ωράριο εργασίας είναι η ώρα που θα πρέπει να είστε login & πάνω από όλα έτοιμοι να διαχειριστείτε την πρώτη σας κλήση.
- Στο χώρο του Contact Center θα πρέπει να μιλάτε χαμηλόφωνα.
- Δεν επιτρέπεται η χρήση κινητών τηλεφώνων στο χώρο του Contact Center.
- Δεν επιτρέπεται το φαγητό στις θέσεις εργασίας. Όσον αφορά στα ροφήματα (νερό, καφές κλπ) αυτά θα πρέπει να διατηρούνται σε δοχεία τα οποία ασφαλίζουν (π.χ. shaker, μπουκαλάκια με νερό).
- Δεν επιτρέπεται το κάπνισμα στους χώρους του Contact Center .
- Υπάρχει ο χώρος εκτός του κτιρίου τον οποίο και μπορείτε να εκμεταλλευτείτε στις ώρες διαλειμμάτων για κάπνισμα και φαγητό.
- Σέβομαι τους συνάδελφους και τηρώ τους κανόνες και διαδικασίες της Τράπεζας