Πολιτική Απορρήτου Προσωπικών Δεδομένων
Οι Εταιρείες του Ομίλου Actionline, με επωνυμίες «ACTION LINE ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΛΗΨΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΩΝ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ», με διακριτικό τίτλο «ACTIONLINE ΜΟΝ. ΕΠΕ» και «ACTIONLINE ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΙΚΕ», με διακριτικό τίτλο «ACTION 4 EMPLOYMENT» που εδρεύουν επί της οδού Λυκαβηττού 10, Αθήνα, Τ.Κ. 10671, τηλ. 2103637585 διασφαλίζουν το απόρρητο και την εμπιστευτικότητα των προσωπικών σας δεδομένων και υιοθετούν τον Γενικό Κανονισμό Προστασίας των Προσωπικών Δεδομένων 679/2016 της Ευρωπαϊκής Ένωσης σε όλες τις διαδικασίες και τα στάδια επικοινωνίας μαζί σας.
Σκοπός της παρούσας πολιτικής
Η παρούσα πολιτική παρέχει σε κάθε πρόσωπο και σε κάθε επισκέπτη/ χρήστη της διαδικτυακής ιστοσελίδας των Εταιριών που ενδιαφέρεται να λάβει από τις Εταιρίες συνοπτική και διαφανή πληροφόρηση αναφορικά με τις πρακτικές που ακολουθούνται για τη διαχείριση και την προστασία των προσωπικών δεδομένων.
Αφορά δε, κάθε πράξη ή σειρά πράξεων που πραγματοποιείται με ή χωρίς τη χρήση αυτοματοποιημένων μέσων, σε προσωπικά δεδομένα ή σε σύνολα προσωπικών δεδομένων, όπως η συλλογή, η καταχώρηση, η οργάνωση, η διάρθρωση, η αποθήκευση, η προσαρμογή ή η μεταβολή, η ανάκτηση, η αναζήτηση πληροφοριών, η χρήση, η κοινολόγηση με διαβίβαση, η διάδοση ή κάθε άλλη μορφή διάθεσης, η συσχέτιση ή ο συνδυασμός, ο περιορισμός, η διαγραφή ή η καταστροφή.
Η Πολιτική επικαιροποιείται ανά διαστήματα και μπορεί να τροποποιηθεί οποτεδήποτε κρίνεται αναγκαίο, χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση, πάντα εντός του εκάστοτε ισχύοντος νομικού πλαισίου και σύμφωνα με τυχόν μεταβολές στην κείμενη νομοθεσία περί προστασίας προσωπικών δεδομένων. Σας προτείνουμε λοιπόν να ελέγχετε την παρούσα Πολιτική ανά τακτά χρονικά διαστήματα ώστε να ενημερώνεστε για τις τυχόν αλλαγές που έχουν πραγματοποιηθεί.
Τι είναι προσωπικά δεδομένα;
Προσωπικά δεδομένα είναι κάθε πληροφορία που αφορά συγκεκριμένο φυσικό πρόσωπο ή πρόσωπο η ταυτότητα του οποίου μπορεί να εξακριβωθεί (π.χ. όνομα, αριθμός ταυτότητας, διεύθυνση κτλ). Τα δεδομένα που αφορούν στην υγεία (σωματική ή ψυχική κατάσταση, λήψη ιατρικών υπηρεσιών κ.α.) συμπεριλαμβάνονται στον γενικό όρο προσωπικά δεδομένα αλλά αποτελούν ειδική κατηγορία δεδομένων.
Με ποιον τρόπο συλλέγονται τα προσωπικά σας δεδομένα;
Τα προσωπικά σας δεδομένα συλλέγονται με τους εξής τρόπους:
(α) όταν υποβάλλετε αίτηση εργασίας στην Εταιρία ή αποστέλλεται το βιογραφικό σας σημείωμα. Η διάθεση των προσωπικών δεδομένων σας στο πλαίσιο της υποβολής βιογραφικού για ανεύρεση θέσης εργασίας στην Εταιρία μας ή μέσω της Εταιρίας μας λαμβάνει χώρα αυτονοήτως οικειοθελώς καθώς άλλως δεν θα ήταν δυνατή η αξιολόγηση της πιθανότητας πρόσληψής σας.
Η επεξεργασία είναι απαραίτητη για να ληφθούν μέτρα κατ’ αίτηση του υποκειμένου των δεδομένων πριν από τη σύναψη σύμβασης, σύμφωνα με το άρθρο 6β του Κανονισμού.
Για περισσότερες πληροφορίες ανατρέξτε στην Πολιτική επεξεργασίας βιογραφικών.
(β) μας τα παρέχετε εσείς όταν συμπληρώνετε τη Φόρμα Επιβεβαίωσης & Συναίνεσης Χρήσης Προσωπικών Δεδομένων. Η υποβολή των στοιχειών σας γίνεται κατ’ επιλογή σας και η επεξεργασία τους με τη συναίνεσή σας σύμφωνα με το άρθρο 6α του Κανονισμού με σκοπό να χρησιμοποιηθούν για προωθητικές ενέργειες και ενημερώσεις νέων θέσεων εργασίας.
(γ) αυτόματα μέσω του προγράμματος περιήγησης «browser» ή της κινητής συσκευής που χρησιμοποιείτε για την πρόσβασή σας στην Ιστοσελίδα μας www.actionline.gr
(δ) μας τα παρέχετε εσείς όταν συμπληρώνετε φόρμες και έντυπα στο πλαίσιο εφαρμογής Διαχειριστικών Συστημάτων (ISO) στην Εταιρία. Η επεξεργασία των δεδομένων πραγματοποιείται σύμφωνα με το άρθροστ του Κανονισμού.
(ε) μας τα παρέχετε εσείς όταν συμπληρώνετε ηλεκτρονικές φόρμες, π.χ. «newsletter» ή αποστέλλετε ηλεκτρονικό ταχυδρομείο «e-mail», με σκοπό να πληροφορηθείτε για τις θέσεις εργασίας και τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες στην ιστοσελίδα της Εταιρίας μας www.actionline.gr Η υποβολή των βασικών στοιχειών σας γίνεται κατ’ επιλογή σας και η επεξεργασία τους με τη συναίνεσή σας προς τον αποκλειστικό σκοπό της ενημέρωσής σας για τις παρεχόμενες υπηρεσίες και τις θέσεις εργασίας από την Εταιρίας μας σύμφωνα με το άρθρο 6α του Κανονισμού.
Τι είδους προσωπικά δεδομένα συλλέγονται και για ποιο σκοπό;
Τα προσωπικά δεδομένα που συλλέγονται και υφίστανται περαιτέρω επεξεργασία περιλαμβάνουν:
– τα στοιχεία ταυτότητας, τα δημογραφικά σας στοιχεία, τη διεύθυνση και γενικότερα τα στοιχεία επικοινωνίας σας (συμπεριλαμβανομένης της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και του αριθμού τηλεφώνου. Σκοπός της συλλογής είναι η εκτέλεση της μεταξύ μας σύμβασης σύμφωνα με το άρθρο 6β του Κανονισμού.
-δεδομένα ταυτοποίησης όπως των δεδομένων του βιογραφικού, των γνώσεων, της επαγγελματικής σας κατάρτισης και της επαγγελματικής εμπειρίας σας. Η λήψη, σύμφωνα με το άρθρο 6α του Κανονισμού, επεξεργασία και διατήρηση των παραπάνω δεδομένων γίνεται για την ικανοποίηση του αποκλειστικού σκοπού της επιλογής και αξιολόγησης υποψήφιων εργαζόμενων από την Εταιρία για τη δυνατότητα λήψης κάποιας θέσης εργασίας. Τα δεδομένα σας τηρούνται μόνο για αυτό τον σκοπό και τυγχάνουν επεξεργασίας από αρμόδιο προσωπικό Τμήμα Λογιστηρίου, Τμήμα Επιλογής Προσωπικού, Διοίκηση κλπ.
-δεδομένα ταυτοποίησης, οικονομικά, φορολογικά και επικοινωνίας, όπως ΑΦΜ, ΔΟΥ, στοιχεία επικοινωνίας, διεύθυνση κτλπ. Η λήψη, επεξεργασία και διατήρηση των δεδομένων σας που ανήκουν στις παραπάνω κατηγορίες, σύμφωνα με το άρθρο 6γ του Κανονισμού, είναι απαραίτητη για την συμμόρφωση της Εταιρίας με τις έννομες υποχρεώσεις της.
Η Εταιρία δε θα επεξεργαστεί τα προσωπικά σας δεδομένα χωρίς τη συγκατάθεσή σας. Ωστόσο, η Εταιρία διατηρεί το δικαίωμα, σε εξαιρετικές περιπτώσεις να επεξεργαστεί τα προσωπικά σας στοιχεία στο μέτρο που επιτρέπεται ή απαιτείται από το νόμο, ή/ και από δικαστικές αποφάσεις ή εισαγγελικές παραγγελίες/διατάξεις.
Διαβιβάζονται τα δεδομένα σε τρίτους;
Ενδέχεται να γνωστοποιήσουμε τα προσωπικά σας στοιχεία (συνολικά ή μέρος αυτών, όπως κάθε φορά απαιτείται) ενδεικτικά σε:
α) όλα τα εξουσιοδοτημένα πρόσωπα της Εταιρίας μας, π.χ. νομικούς συμβούλους, συνεργάτες συμβούλους, εξωτερικούς λογιστές και λοιπά,
β) συγκεκριμένα πρόσωπα της Εταιρίας μας, απαραίτητα για τη διαδικασία επιλογής υποψήφιων εργαζόμενων, π.χ. Τμήμα Λογιστηρίου, Τμήμα Επιλογής Προσωπικού, Διοίκηση κλπ.,
γ) παρόχους υποστήριξης συστημάτων επεξεργασίας των δεδομένων αυτών,
δ) υφιστάμενους ή δυνητικούς πελάτες ή πελάτες των πελατών αυτών, με σκοπό την πρόσληψή σας,
ε) δικαστικές ή και άλλες εποπτικές ή ελεγκτικές αρχές, στο πλαίσιο της δικαιοδοτικής τους αρμοδιότητας,
στ) τρίτους που έχουν έννομο συμφέρον, για τη θεμελίωση, άσκηση ή υποστήριξη νομικών αξιώσεων,
Σε περιπτώσεις όπου απαιτείται η συγκατάθεσή σας για τη γνωστοποίηση των δεδομένων σας σε τρίτους (όπου αυτοί δεν αναφέρονται από τον νόμο), αυτή θα ζητείται ρητώς από εσάς και έχετε δικαίωμα ανά πάσα στιγμή να την ανακαλέσετε. Στις περιπτώσεις αυτές η Εταιρία σας διαβεβαιώνει, ότι είναι σε διαρκή επαγρύπνηση και λαμβάνει όλα τα απαιτούμενα μέτρα ασφαλείας, ώστε οι διαβιβάσεις των προσωπικών δεδομένων να πραγματοποιούνται με τον ασφαλέστερο δυνατό τρόπο.
Η Εταιρία δεσμεύεται ότι δεν θα εμπορευθεί τα προσωπικά σας δεδομένα διαθέτοντάς τα προς πώληση/ενοικίαση δίνοντάς τα/ μεταφέροντας /δημοσιοποιώντας ή κοινοποιώντας τα σε τρίτους ή να τα χρησιμοποιήσει με άλλον τρόπο και για άλλους σκοπούς που δύνανται να διακινδυνεύσουν την ιδιωτικότητα, τα δικαιώματα ή τις ελευθερίες σας, εκτός αν επιβάλλεται από το νόμο, δικαστική απόφαση/εντολή, διοικητική πράξη ή αν αποτελεί συμβατική υποχρέωση απαραίτητη για την εύρυθμη λειτουργία της ιστοσελίδας της Εταιρίας και την πραγματοποίηση των λειτουργιών της.
Ενδέχεται τα προσωπικά δεδομένα να διαβιβαστούν σε συνεργάτες, ή σε τρίτους, συμμορφούμενους με τους όρους της παρούσας Πολιτικής και δεσμευόμενους στην τήρηση εμπιστευτικότητας, οι οποίοι ενεργούν εκ μέρους της Εταιρίας για περαιτέρω επεξεργασία με σκοπό την παροχή υπηρεσιών, τη διαχείριση δεδομένων και τεχνικής υποστήριξης, μόνο, αφότου ενημερωθεί ο χρήστης εκ των προτέρων και ληφθεί η συγκατάθεσή του.
Οι εν λόγω τρίτοι έχουν δεσμευτεί συμβατικά με την Εταιρία, ότι θα χρησιμοποιήσουν τα προσωπικά δεδομένα μόνο για τους παραπάνω λόγους, και δεν θα διαβιβάσουν τις προσωπικές πληροφορίες σε τρίτα μέρη, καθώς και δεν θα τις κοινοποιήσουν σε τρίτους εκτός αν το επιβάλλει ο νόμος.
Για πόσο χρόνο τηρούνται τα προσωπικά μου δεδομένα;
Η περίοδος διατήρησης μπορεί να διαφέρει σημαντικά ανάλογα με τον τύπο των δεδομένων και τον τρόπο χρήσης τους. Ο προσδιορισμός του χρόνου διατήρησης των δεδομένων βασίζεται σε κριτήρια όπως νόμιμες προθεσμίες διατήρησης, εκκρεμείς ή πιθανές διαφορές, πνευματική ιδιοκτησία ή δικαιώματα ιδιοκτησίας, συμβατικές απαιτήσεις, επιχειρησιακές οδηγίες ή ανάγκες για αρχειοθέτηση.
Η Εταιρία δεσμεύεται να διατηρήσει τα βιογραφικά σας σημειώματα για τέσσεα (4) έτη, από τη στιγμή που έλαβε η Εταιρία το βιογραφικό σας σημείωμα, ή από τις τελευταίες ανανεώσεις του προσωπικού προφίλ σας στη Βάση Δεδομένων μας ή από την πιο πρόσφατη επικοινωνία μαζί σας (όποιο από τα τρία είναι χρονικά πιο πρόσφατο).
Τα φορολογικά στοιχεία διατηρούνται σύμφωνα με τη φορολογική νομοθεσία.
Ποια είναι τα δικαιώματά μου έναντι στην επεξεργασία των προσωπικών μου δεδομένων;
Έχετε δικαίωμα ανά πάσα στιγμή να ζητήσετε: α) πρόσβαση στα προσωπικά σας δεδομένα, β) διόρθωση των προσωπικών σας δεδομένων αν είναι ανακριβή ή ελλιπή, γ) τη διαγραφή των προσωπικών σας δεδομένων, εκτός εάν η επεξεργασία τους είναι απαραίτητη για την άσκηση των νόμιμων δικαιωμάτων της Εταιρίας ή τρίτων, για την εκπλήρωση νομικής υποχρέωσης, για λόγους δημόσιου συμφέροντος ή για την υπεράσπιση των νόμιμων δικαιωμάτων μας ενώπιον δικαστικών ή άλλων αρχών, δ) τον περιορισμό της επεξεργασίας των προσωπικών σας δεδομένων μόνο για συγκεκριμένους σκοπούς.
Προκειμένου να ασκήσετε οποιοδήποτε από τα παραπάνω δικαιώματα, παρακαλείστε να χρησιμοποιήσετε τη “Φόρμα Αιτήματος Άσκησης Δικαιωμάτων” και να την αποστείλετε είτε μέσω επιστολής στην έδρα της Εταιρίας (επί της οδού Λυκαβηττού 10, Αθήνα, Τ.Κ. 10671, τηλ. 2103637585), είτε μέσω Ηλεκτρονικής Επιστολής (στο λογαριασμό Ηλεκτρονικού Ταχυδρομείου: [email protected]) αναφέροντας πάντοτε τα πλήρη στοιχεία σας και το λόγο της επικοινωνίας σας.
Στην περίπτωση άσκησης ενός εκ των ανωτέρω δικαιωμάτων σας, η Εταιρία θα λάβει κάθε δυνατό μέτρο για την ικανοποίηση του αιτήματός εντός ενός μηνός από τη λήψη του, ενημερώνοντάς σας εγγράφως για την ικανοποίηση του αιτήματός σας ή για τους λόγους που εμποδίζουν την ικανοποίηση ενός ή και περισσότερων από αυτά, καθώς επίσης και για τους λόγους τυχόν καθυστέρησής μας πέραν του ως άνω χρονικού διαστήματος του ενός μηνός και πάντως όχι αργότερα από τρεις μήνες. Επίσης, η Εταιρία θα σας ενημερώσει για τα περαιτέρω δικαιώματά σας σε περίπτωση μη προσήκουσας ανταπόκρισής της. Η πληροφόρηση αυτή κατ’ αρχήν παρέχεται δωρεάν από την Εταιρία υπό την επιφύλαξη το αίτημα για γνωστοποίηση και ενημέρωση να μην ασκείται κατ’ επανάληψη, καθ’ υπερβολή ή/και να είναι προδήλως αδικαιολόγητο.
Εφόσον θεωρείτε ότι η Εταιρία με οποιονδήποτε τρόπο παραβιάζει την κείμενη νομοθεσία περί προσωπικών δεδομένων, διατηρείτε το δικαίωμα να υποβάλετε παράπονο/καταγγελία στην αρμόδια Εποπτική Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων: http://www.dpa.gr, Κηφισίας 1-3, Τ.Κ. 115 23, Αθήνα, τηλ. 210 6475600, email: [email protected].
Στην περίπτωση αυτή, θα εκτιμούσαμε ιδιαίτερα προηγούμενη επικοινωνία σας με τον Υπεύθυνο Προστασίας Δεδομένων (DPO) της Εταιρίας είτε με επιστολή στην έδρα της Εταιρίας (επί της οδού Λυκαβηττού 10, Αθήνα, Τ.Κ. 10671, τηλ. 2103637585), είτε μέσω Ηλεκτρονικής Επιστολής (στο λογαριασμό Ηλεκτρονικού Ταχυδρομείου: [email protected]), αναφέροντας πάντοτε τα πλήρη στοιχεία σας και το λόγο επικοινωνίας σας.